آیا ایمیل های مردم ایران توسط روشی خاص خوانده میشود؟

مدتها است که در ایران چه از طریق پروکسی و وی پی ان و چه مستقیم بدون هیچ وی پی انی به جیمیل لاگین می کنید در قسمت details در پایین سمت راست صفحه کلیک کنید می بینید یک پیام هست که می گوید یک سیشن اضافه است که باید آن را لاگ اوت کنید!اکثرا این پیام هست!

آیا برای شما نیز چنین است؟
آیا این یک سیستم جاسوسی از کاربران ایمیل ها است؟
فقط سرویس جیمیل دارای هشدار کاربر موازی است و اگر حکومت یا جاسوسان توانسته باشند در جیمیل نفوذ کنند پس در ایمیلهای دارای امنیت ضعیفتر مثل یاهو و یاندکس نیز می توانند نفوذ کنند.

دوستانی که متخصص هستند این مسئله را پیگیری کنند.

توجه: من برای نوشتن این مطلب حالت ذکر شده را شبیه سازی کردم تا عکس بگیرم. معلوم نیست چرا وقتی در ایران لاگین می کنیم بیشتر مواقع پیام میدهد که کاربر دومی در ایمیل است در حالیکه همیشه ساین اوت می کنم و از انجام پروسه خروج از اکانت مطمئن میشوم.
POP و IMAP غیر فعال است و فقط با براوزر لاگین میکنم.





۱ نظر:

  1. ناشناس۴/۸/۹۴

    خیر من چنین مشکلی داشتم و از طریق گوشی لاگ اوت شدم مشکلم برطرف شد

    پاسخحذف