ابرقدرتها و حکومت ایران - بخش اول


من عقیده دارم ابرقدرتها به دلیل سرتر بودن همه جانبه بسیار در نفوذ در جهان سوم توانا هستند.
آنها مستقیم در لایه های مختلف ایران نفوذ دارند.
مستقیم بر سیاستمداران و ملایان، بر لات ها و اوباش،  و نیروهای امنیتی و مسلح نفوذ دارند.
علت اینکه مردم توانسته اند چندین روز شورش کنند چند دلیل دارد:
1- مصمم بودن خود مردم جانبرکف

2- میدان دادن به مردم توسط باندها و جناح های درگیر بر سرقدرت برای کسب مقبولیت مردمی. احمدی نژاد و رئیسی و روحانی. چون خامنه ای رو به موته و جنگ سر قدرته.

3- پاسداران برای سرکیسه کردن ثروت ملی همیشه مدتی به مردم میدان میدهند تا وحشت سرتا پای خامنه ای را بگیرد بعد سرکوب می کنند و میلیونها دلار و امتیازات اقتصادی پاداش می گیرند.

4- من عقیده دارم این رژیم دست نشانده است و ملایان همگی میدانند عددی نبوده اند بلکه با کمک سازمانهای جاسوسی غرب به قدرت رسیدند لذا هر چند وقت یکبار غرب با این شمشیر داموکلس میلیاردها دلار رشوه از سوی ملایان برای بقای حکومت اسلامی دریافت می کند.پس از رد و بدل شدن دلارها در بانکهای سوئیس فرجه به ملا میدن.

5- به علت اسلامی-پاناروئید بودن مردم ایران، غرب سیاست دوگانه جالبی برای ایران دارد. چند دهه حکومتی روی کار می آورد که باطنی و علنی دوست غرب است و خر مراد خود را میراند. ولی پس از مدتی مردم رفته رفته همه مشکلات خود را در دوستی با ابرقدرتها می بینند و ملایان هم تبلیغ ضد غرب می کنند. پس ابرقدرتها سیستم را دایورت می کنند به سیستم پر فریب. به اینجا که رسید رژیم دست نشانده ای مثل جمهوری اسلامی روی کار می آورند که باطنی دوست و نوکر ابرقدرتها است ولی در ظاهر مرگ بر آمریکا و... می گوید و دم از استقلال میزند و چیزی از سیاست بین المل سرش نمیشود و منافع ایران را تقدیم ابرقدرتها می کند. چند دهه هم مردم خوش خیال فکر می کنند حکومتشان مستقل است ولی بیش از سیستم قبلی مملکت را تقدیم ابرقدرتها می کند. رژیم به ابرقدرتها فحش میدهد ولی نوکری آنها را میکند.

6- الان بدبختی مردم این است که تنها کشوری هستند که همه چیز ممنوع است! در زمان شاه و حتی کشور عقبمانده عربستان هم به اندازه ایران دیکتاتروی و ممنوعیت نیست! فقط ایران اینطور است. حالا اگر یک پینوشه هم روی کار بیاد مردم انگار سالها پیشرفت کردن چون پینوشه آدم کش و دیکتاتور سیاسی بود ولی مردم در بقیه چیزها آزاد بودند.


به نظرم باید راهی پیدا کرد که ایرانی ها و غربی ها منافع مشترک بیشتری پیدا کنند. ترویج سکولاریسم و ترویج مسیحیت در ایران یک کار خوب بلند مدت است که میتواند در این راه موثر باشد.

در مورد تظاهرات باید مردم این را طولانی کنند هرروز یا هر هفته بریزن بیرون.

مبارزات مسلحانه در صورت وقوع باید موثر و کم خطر باشد از قبیل ترور های تمیز مثلا با تیر فرمانده سپاه را بزنند نه عملیاتی با خمپاره و بمب که اینجا را مثل سوریه کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر