سه نکته برای سرنگونی حکومت اسلامی ایران و حرکت به سوی سکولار لیبرالیسم

خوانندگان گرامی، با توجه به حوادث دی ماه 96 ذکر نکاتی ضروری است.

  • نکته اول:
انقلاب سال 1357 با کمک سازمانهای جاسوسی اروپا و آمریکا و تفاهم بلوک شرق و غرب در سرنگونی شاه رخ داد. با وجودی که آن انقلاب از یک سو حمایت سازمانهای جاسوسی بزرگ جهان را در اختیار داشت و از سوی دیگر شاه انسان دل رحمی بود و اهل جنایت نبود و اکثر کشته های انقلاب 57 توسط اسلامگرایان به هدف پیراهن عثمان کردن کشته ها رخ داد همان انقلاب از سال 56 تا 57 بیش از یکسال طول کشید تا پیروز شد. 

حالا مقایسه کنید که حکومت ایران دست به حراج ثروت ملی زده و حکومتی است که مورد تایید سازمانهای جاسوسی غرب و شرق است. و از سوی دیگر همین حکومت در سلاخی مردم ید طولایی دارد و حاضر است برای تداوم حاکمیت خود میلیونها نفر را به کشتن دهد.
پس لازم است بدانید شاید انقلاب لیبرالیستی امروز نیاز به چند سال مبارزه داشته باشد.


  • نکته دوم:
ضرورت اتحاد تمام احزاب و نگرشها برای سرنگونی حکومت اسلامی ایران است. لازم است سلطنت طلب و ملی گرا و مجاهد خلق و کمونیستهای قدیم همه متحد شوند.


  • نکته سوم:
ضرورت آغاز حملات مسلحانه برای براندازی رژیم آخوندی است. این امکان هست که اگر حمایت ترامپ از فعالیتهای لیبرالی مردم ایران واقعیت داشته باشد کلیه گرایشها، از قبیل مجاهد خلق، ملی گرا، آتئیستها و سلطنت طلبها و ... همگی مسلح شده و یک جنگ چریکی برای براندازی نظام آغاز شود. فقط باید با سبک سنگین کردن و بررسی کردن آنچه انقلاب مسلحانه سوریه را به بیراهه برد از آن درس بگیریم و با اتخاذ سیاستهای مناسب این جنگ را به شیوه ای درست آغاز و به انجام برسانیم.

در پیان این نوشته برای انبساط خاطر شما گرامیان این لینک طنز را به شما تقدیم می کنم:
امام نقی و راز ماندگاری رژیم

۱ نظر:

  1. ناشناس۱۳/۱۰/۹۶

    گل گفتی، دمت گرم. ما مردم باید پشت به پشت هم دهیم و بدانیم که هیچ کشور بیگانه ای برای ما دل نمی سوزاند و همه آنها می خواهند از این آب گل آلود ماهی بگیرند. از رژیم امتیاز می گیرند و به جای آن چشم بر کشتار مردم می بندند. سخنان سناتور جمهوری خواه امریکا، لینزی گراهام را در سی ان ان گوش کنید.

    پاسخحذف